Termeni si conditii generali

I. Scopul termenilor si conditiilor

Toate contractele de vanzare cumparare se bazeaza pe Termenii si conditiile noastre. Clauzele contradictorii sau suplimentare ale clientului precum si acordurile nescrise sunt obligatorii pentru noi numai daca le-am confirmat in scris.

 

Incheierea unui contract

Un contract se incheie printr-o oferta si prin acceptarea ofertei.

 

In cazul confirmarii transportului per e-mail contractul se va inchide prin trimiterea e-mailului, nu mai tarziu de data livrarii produselor catre client. Ofertele noastre, in concordanta cu datele de comanda primite de noi si daca nu este altfel stipulat, sunt obligatorii 10 zile, urmand ca apoi sa fie libere de orice obligatie.

 

Informațiile incomplete sau îndoielnice in comanda si care duc la livrari necorespunzătoare, sunt responsabilitatea clientului. Pentru toate livrarile este necesar codul articolelor companiei noastre. Toate schimbarile ulterioare la cererea clientului ii vor fi percepute acestuia.

 

Schimbarile si anularile comenzilor pentru produsele deja in productie sau in tranzit, nu sunt posibile. Diagramele, dimensiunile si detaliile despre greutate in documentele promo sau informationale nu sunt obligatorii. Dreptul este rezervat erorilor de tiparire, greselilor si modificarilor, in particular schimbari tehnice pentru imbunatatirea produsului.

 

Următoarele reguli se aplică la folosirea magazinului nostru online:

 

(1) Scopul contractului este vanzarea de produse. Ofertele noastre de pe internet nu sunt obligatorii si nu constituie o oferta obligatorie pentru incheierea unui contract.

(2) Puteti trimite o oferta obligatoririe pentru a cumpara (comanda de achizitie) utilizand sistemul nostru de cosuri de cumparaturi online. Astfel, produsele pe care vreti sa le cumparati sunt adaugate in ``Cos‘‘. Dand click pe imaginea potrivita se poate deschide ``Cosul de cumparaturi`` si face modificari in orice moment. Dupa ``Iesire‘‘ si introducerea datelor personale precum si a modului preferat de plata si de transport, va aparea un sumar final al comenzii cu toate produsele selectionate. Inainte de trimiterea comenzii aveti posibilitatea verificarii sau modificarii informatiei introduse (si prin selectarea butonului ``Inapoi``), sau puteti anula comanda. Prin selectarea butonului ``Cumpara‘‘, ne trimiteti o comanda obligatorie. Veti primi apoi un e-mail automat prin care se confirma primirea comenzii, care nu inseamna insa incheierea contractului.

 

(3) Confirmarea de comanda (si astfel incheierea contractului) va va fi trimisa in intervalul de 2 zile prin confirmarea in scris (de ex. e-mail), in care va fi confirmata prelucrarea comenzii sau trimiterea marfii. In cazul in care nu primiti nicio notificare, nu mai sunteti legati de comanda. Daca este cazul, vom restitui imediat serviciile furnizate.

 

(4) Cererile in ceea ce priveste pregatirea unei oferte sunt fara nicio obligatie. Vom trimite in scris o oferta obligatorie, (de ex. per e-mail) pe care o puteti accepta in interval de 10 zile.

 

(5) Prelucrarea comenzii si transmiterea tuturor informatiilor necesare pentru incheierea contractului se fac pe e-mail, in mare parte in mod automat. Astfel, trebuie sa va asigurati ca adresa de e-mail este corecta, ca primirea de e-mailuri este asigurata tehnic, si nu va fi impiedicata de filtre de SPAM.

 

(6) Operatorul VKF Renzel GmbH va trimite informatia la filiale pentru executarea comenzii.

 

Preturi

Toate preturile sunt fara obligatie si sunt calculate de la locul de trimitere plus costuri de transport si VAT. Deoarece produsele noastre sunt destinate in special clientilor comerciali, preturile afisate sunt preturile nete.

 

Termeni de livrare

Toate produsele vor fi fabricate si puse la dispozitie cat mai curand posibil. Informații despre timpul de livrare sunt doar estimări ale timpilor de livrare (nu se aplică comenzilor din afara websiteului). Sunt excluse cererile de despăgubire din cauza neindeplinirii sau a livrării cu întârziere. Clientul nu poate respinge livrarile partiale.

 

Urmatoarele se aplica la folosirea magazinului nostru online

Pentru informatii despre timpul de livrare verificati capitolul ``Transport si modalitati de plata`` Pentru plata pe baza de factura proformă timpul de producție începe după primirea plății dvs. Vă rugăm să rețineți că nu există livrări în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale.

 

In cazul in care ați comandat produse cu date de livrare diferite, vom pregăti numai 1 transport, dacă nu s-au agreat alte condiții cu dvs. In acest caz, timpul de livrare va fi al produsului cu timpul de livrare cel mai mare.

 

Transportul si transferul de risc

In cazul clientilor comerciali, riscul va trece la client atunci cand bunurile sunt predate transportatorului, in momentul in care paraseste sediul nostru. In cazul livrarii catre clienti finali in sensul art. § 13 BGB , riscul se transfera in momentul in care bunurile sunt preluate sau receptionate de catre client. Ruta de transport si ambalarea sunt lasate la alegerea noastra, fara asumarea raspunderii in acest sens, cu exceptia cazurilor intentionate si neglijenta. Costurile pentru livrarea express sau dorintele speciale (transportul feroviar, ambalarea express) vor fi suportate de catre client.

 

Dreptul de proprietate

Clauza cont curent/sold

VKF Renzel GmbH isi rezerva dreptul la proprietate asupra bunurolor pana cand toate revendicarile vanzatorului fata de cumparator din relatia de afaceri au fost solutionate. Acestea se aplica de asemenea daca revendicarile individuale ale VKF Renzel GmbH au fost incluse intr-un cont curent si bilantul a fost extras si recunoscut. VKF Renzel se obliga sa elibereze titlurile la care este indreptatita la cererea clientului in masura ain care valoarea realzabila a valorilor depaseste creantele care trebuie garantate cu mai mult de 10%, selectarea valorilor care trebuie eliberate este responsabilitatea VKF Renzel GmbH.

 

De asemenea, vanzatorul isi rezerva dreptul, in caz de indeplinire necorespunzatoare a obligatiilor, de a-si executa dreptul legal de retragere, dupa un termen rezonabil. Acelasi lucru se va aplica si in cazul incalcarii obligatiilor secundare, in special in cazul manipularii necorespunzatoare a obiectului de cumparare de catre cumparator, in cazul in care o aderare la contract este considerata nerezonabila pentru vanzator.

 

Rezervarea extinsa a titlului in cazul revanzarii

In cazul revanzarii bunurilor rezervate de catre cumparator, toate revendicarile la care este indreptatit prin acest contract ii vor fi alocate vanzatorului. O astfel de cesiune se realizeaza atat cu vanzarea de bunuri rezervate, cat si cu obiecte care sunt in exclusivitate proprietatea cumparatorului. Daca bunurile rezervate sunt vandute dupa procesare sau conectare impreuna cu bunuri care nu sunt proprietatea VKF Renzel GmbH, cumparatorul desemneaza acum creantele deja rezultate din revanzare in valoarea bunurilor rezervate cu toare drepturile secumdare si in rang inainte de revendicarile reziduale. Cumparatorul este de asemenea autorizat sa colecteze creantele dupa cesiune. Autorizatia VKF Renzel de a colecta propriile creante ramane neafectata insa se angajeaza sa nu-si exercite dreptul atata timp cat cumparatorul isi indeplineste in mod corespunzator obligatiile contractuale.VKF Renzel GmbH poate solicita cumpărătorului să îl notifice asupra creanțelor atribuite și asupra debitorilor săi, să furnizeze toate informațiile necesare colectării, să transmită documentele relevante și să informeze debitorii despre cesiune.

 

Clauza de verificare/factura

În cazul în care o datorie a VKF Renzel GmbH este stabilită, atunci rezervarea titlului și revendicările din livrarea de bunuri, pe care se bazează, nu va înceta înainte ca polita să fie răscumpărată de către VKF Renzel GmbH ca beneficiar.

 

Produse imprimate

Se vor percepe costuri pentru schițe, planuri, seturi de mostre, eșantioane tipărite, mostre și lucrări preliminare similare la comanda clientului. Clientul trebuie să verifice dacă produsele preliminare și cele intermediare, care sunt trimise pentru corectare, sunt în conformitate cu contractul. Riscul posibilelor defecțiuni trece la acesta odată cu acordul pentru tipărire dat de către client, în măsura în care defecțiunile nu sunt cauzate în timpul productiei. Aceasta se aplică, de asemenea, altor comenzi ale clientului pentru producția ulterioară. În cazul reproducerilor colorate în toate procesele de tipărire, sunt acceptate devieri ușoare fata de original. Este acceptat, de asemenea, un surplus sau deficit de până la 10% din totalul comenzii. Cantitatea livrată va fi taxata. Nu ne asumăm răspunderea pentru șabloanele de imprimare, care se pierd în timpul expedierii. Șabloanele de imprimare furnizate vor fi ajustate la formatul de imprimare disponibil.

 

Dreptul de revocare pentru consumator

Consumatorii au dreptul de retragere din contractele de vanzare la distanta (consumator este orice persoana fizica, care efectueaza o tranzactie legala care nu este in scop comercial sau pentru o activitate independenta).

 

Instructiuni de revocare

 

Dreptul de revocare

Aveti dreptul de a va retrage din contract in interval de 14 zile. Perioada de revocare este de 14 zile, incepand cu ziua in care dvs sau o terta persoana numita de dvs., a intrat in posesia bunurilor, prin comanda a unul sau a mai multor articole care au fost livrate intr-un singur transport sau, in cazul mai multor transporturi, a intrat in posesia bunurilor din ultimul transport.

 

Pentru a va exercita dreptul de revocare trebuie sa ne informati (VKF Renzel GmbH, Im Geer 15, 46419, Isselburg, Germania) prin intermediul unei declaratii clare (de ex. o scrisoare trimisa pe e -mail, posta sau fax) in care ne informati despre decizia de retragere din acest contract. Puteti folosi scrisoarea model ``dreptul de revocare`` dar utilizarea acesteia nu este obligatorie.

Pentru protejarea perioadei de revocare, este necesar sa ne trimiteti declaratia privind retragerea din contract, inainte de terminarea termenului de revocare.

 

Consecinte ale revocarii

 

In cazul retragerii din contract, suntem obligati sa va rambursam toate platile pe care le-am primit de la dvs., inclusiv costurile de transport (dar excluzand toate costurile suplimentare inregistrate daca ati ales un alt tip de livarre altul decat cea mai ieftina versiune oferita de noi), imediat, si nu mai tarziu de 14 zile de la primirea cererii de revocare de la dvs. Pentru rambursare vom folosi aceeasi metoda de plata ca si tranzactia initiala, daca nu s-a agreat asupra unei alte metode de plata. In nici un caz nu veti fi taxat suplimentar pentru tranzactia de rambursare.

Putem refuza rambursarea pana primim bunurile sau pana primim dovada trimiterii bunurilor catre noi. Sunteti obligat sa returnati sau sa trimiteti bunurile catre noi nu mai tarziu de 14 zile dupa ce ne-ati informat despre retragerea din contract. Aceasta perioada este protejata daca trimiteti bunurile inainte de terminarea perioadei de 14 zile.

 

Sunteti responsabil pentru orice cheltuiali directe legate de returnarea bunurilor.

 

Trebuie sa ne recompensati pentru orice pierdere in valoare, in cazul in care aceasta pierdere a fost cauzata de manevrarea bunurilor intr-o modalitate nenecesara pentru verificarea calitatii, caracteristicilor sau functionalitatii.

 

Motive de revocare

 

Dreptul de revocare inceteaza sa mai fie valabil

  • pentru livrarea de bunuri care nu sunt gata facute si a caror productie este guvernata de alegerea individuala sau acordul cu clientul sau care este personalizata pentru a se potrivi cu specificatiile clientului
  • pentru livrarea bunurilor care se pot strica repede sau a caror data de expirare este foarte scurta
  • pentru livrarea bauturilor alcoolice a caror pret a fost agreat la inchiderea contractului care pot fi livrate cel mai devreme la 30 de zile dupa inchiderea contractului si a caror valoare depinde de fluctuatiile de pe piata asupra carora cumparatorul nu are nicio influenta
  • pentru livrarea de ziare, reviste, cu exceptia abonamentelor

 

Dreptul de revocare expira rapid

 

  • in cazul bunurilor sigilate are nu sunt potrivite pentru returnare din motive de igiena, acolo unde sigiliul a fost indepartat dupa livrare
  • in cazul bunurilor daca sunt (conform naturii lor) inseparabil amestecate cu alte bunuri
  • in cazul livrarii de inregistrari audio si video sau software in pachet original, daca sigiliul a fost indepartat dupa livrare

 

Model scrisoare de revocare

 

(Daca doriti sa va retrageti dintr-un contract, completati acest formular si trimiteti-l inapoi)

 

  • Catre VKF Renzel GmbH, Im Geer 15, 46459 Isselburg, Germania
  • Cu aceasta scrisoare eu/noi (*) ma retrag din contractul incheiat de mine /noi pentru achizitionarea urmatoarelor bunuri/urmatoarele servicii(*)
  • Comandata pe (*)/primita pe (*)
  • Nume client
  • Adresa client
  • Semnatura client (doar cand se trimite pe hartie)
  • Data

(*) Sterge dupa caz

 

Dreptul de revocare /retur (pentru cumparatori comerciali)

In principal nu exista niciun drept de revocare sau retur pentru clientii agenti comerciali. In eventualitatea unei livrari false, un transport de returnare poate fi efectuat dupa discutarea cu noi. In cazul comenzilor prin telefon, livrarile false se exclud de la returnarea bunurilor, incat se poate sa fi fost o eroare de transmisie.

 

Transporturile de retur fara consimtamantul nostru scris nu vor fi acceptate si vor fi returnate pe cheltuiala clientului. In cazul returnarii transportului pentru bunurile comandate in mod fals, vom percepe 10 % din valoarea bunurilor ca taxa de procesare.

 

Rapoarte de defecte si garantii

Cumparatorul este obligat sa inspecteze bunurile si sa raporteze posibilele defecte imediat in scris (Ex. e-mail), in intervalul de 8 zile dupa primire. Defectele la o parte din bunurile livrate nu fac obiectul unei plangeri despre intreaga livrare. Defectele ascuse trebuie de asemenea raportate in scris in interval de 8 zile dupa descoperire. Pentru cumparatorii agenti comerciali, statutul de limitarea a pretentiilor de garantie este de 1 an. Consumatorul final poate raporta defecte in perioada de garantie. Mici deviatii in calitate, culoare, greutate etc care sunt obisnuite in comert sau care nu pot fi evitate din punct de vedere tehnic, nu justifica raportarea unui defect. Vanzatorul poate primi rapoarte nejustificate de defecte ca motiv pntru a solicita cumparatorului rambursarea costurilor suportate. Daca reclamatiile sunt justificate, VKF Renzel GmbH poate livra, dupa examinarea proprie, un produs imbunatatit sau pot inlocui complet produsul. Cumparatorul poate solicita revocarea contractului, in cazul in care livrarea ulterioara nu a fost efectuata sau daca inlocuirea nu a fost indeplinita, sau în cazul în care vânzătorul refuză în mod nejustificat să remedieze defectele sau să efectueze o livrare substitutivă sau, prin urmare, este în stare de neîndeplinire a obligațiilor iar termenul limita stabilit de cumparator a expirat. Raspunderea pentru defcte nu se aplica in cazul uzurii naturale, sau in cazul daunelor suferite dupa trecerea riscului ca rezultat al manipularii defectuoase sau neglijente sau alte influente pentru care VKF Renzel GmbH nu poate fi facuta responsabila. Pierderile sau deteriorarile datorate transportului trebuie reclamate de catre cumparator la compania de transport, chiar daca deteriorarea ambalajului nu este vizibila. Vanzatorul exclude raspunderea pentru daunele suferite in urma utilizarii dispozitivelor electronice, software sau articole similare.

 

Compensarea daunelor

Pretentiile clientului se orienteaza dupa regulamentele generale, in masura in care nu s-a convenit explicit altfel.

 

Furnizorul este raspunzator intr-o masura nelimitata pentru daune cauzate de vatamarea vietii, a corpului sau a sanatatii, in masura in care a esuat in mod malitios sa dezvaluie un defect sau a asumat o garantie pentru conditia obiectului, de cumparare, in toate cazurile de vointa intentionata si neglijenta grava, cu daune in conformitate cu Legea privind raspunderea pentru produsele de origine animala sau in masura in care prevederile legale prevad altfel.

 

Desene/documente/drepturile de autor

Ne rezervăm proprietatea și drepturile de autor pentru oferte, desene, mostre și alte documente. Acestea nu pot fi puse la dispoziția terților fără consimțământul nostru. Comisionarul își asumă răspunderea pentru faptul că nu încălcăm drepturile terților cu privire la executarea comenzii (în special drepturile de proprietate, drepturile de autor și drepturile de reproducere). Se poate referi la produsele VKF Renzel GmbH într-o formă adecvată.

 

Plata

Clientul va primi o factura incluzand TVA (unde se aplica). Factura se trimite in forma electronica pe e-mail. La cererea clientului, factura se poate trimite prin posta. Plata pretului de achizitie se face in acord cu termenii de plata in avans sau 30 de zile net. Reducerile ilegale, precum bonusurile excesive, reducerile dupa depasirea termenului de reducere, reducerile pentru ambalaje, pentru posta sau alte reduceri, care nu au fost aprobate, raman ca si factura deschisa si vor fi revendicate. In cazul intarzierii efectuarii platii, vor fi percepute taxe de 5 eur/instiintare (cu exceptia primei instiintari), plus taxe de posta precum si dobanda aferenta conform reglementarilor.
După expirarea nereușită a termenului de plată stabilit cu a treia scrisoare de avertizare, cererea noastră poate fi înaintată unei companii de colectare a datoriilor. In acelasi timp, livrarile ulterioare se vor face cu plata in avans. Daca in cazul intarzierii platii catre VKF Renzel GmbH, aceasta desemneaza o companie pentru colectarea datoriilor, cumparatorul trebuie sa suporte cheltuielile acestui demers. Urmatoarele se aplica platilor in rate: in cazul intarzierii unei rate cu 2 saptamani, atunci suma totala restanta este scandenta si trebuie platita imediat.

Pentru utilizarea magazinului nostru online se aplica urmatoarele:

ne rezervam dreptul de verificare a modalitatii de plata si de a o modica, dupa caz.

 

Alegerea legii, locul de executare, jurisdictia

(1) se aplica dreptul german, cu exceptia Conventiei Natiunilor unite privind comertul international. In cazul consumatorilor, aceasta lege se aplica in masura in care protectia acordata prin prezenta nu este revocata de dispozitiile obligatorii ale legislatiei statului de resedinta a consumatorului (principiul indoielii)

(2) locul de executare pentru toarte serviciile din relatiile de afaceri existente cu furnizorul , precum si locul de jurisdictie, este sediul social al furnizorului, in masura in care clientul nu este un consumator, ci un agent comercial, persoana juridica din dreptul public sau active speciale in dreptul public.

 

Același lucru se aplică în cazul în care clientul nu are un loc general de competență în Germania sau în UE sau în locul de reședință sau în locul obișnuit de ședere nu este cunoscut la momentul depunerii acțiunii. De asemenea, autorizația de a sesiza instanța într-un alt loc de jurisdicție rămâne neafectată.

 

Instructiuni importante

Am stocat adresa dvs. în sistemul nostru IT. Vă rugăm să ne informați cu privire la modificările adresei dvs. În măsura în care nu sunteți de acord cu stocarea datelor dvs., vă vom asigura dezactivarea imediată. Comenzile cu o valoare netă de 30 € nu pot fi efectuate. Semnătura tutorilor legali este necesară în cazul clienților cu vârste mai mici de 18 ani. În cazul comenzilor personalizate, avem în principal dreptul de a efectua un excedent și un deficit al livrărilor datorită producției de până la 10%; se aplică toleranțe individuale pentru mai multe produse.

Termenii de afaceri menționați anterior sunt obligatorii în toate circumstanțele și nu pot fi modificați prin folosirea propriilor termeni de cumpărare. În cazul în care prevederile individuale ale acestor Condiții Generale de Afaceri vor deveni invalizi în întregime sau parțial, acest lucru nu va avea nici un efect asupra validității celorlalte prevederi. Legea Republicii Federale Germania se aplică tuturor relațiilor juridice dintre client și noi, în special BGB [Codul civil], în special §§ 305 ff BGB (General Business Terms) și HGB [Codul comercial].

 

Această publicație este protejată de drepturile de autor. Toate drepturile rezervate. Utilizarea textului, a fotografiilor și / sau a desenelor - chiar și în extrase și / sau modificate - este considerată o încălcare a drepturilor de autor fără acordul scris al VKF Renzel GmbH și, prin urmare, un act criminal.

 

Aceasta se aplică în special duplicării, traducerii și / sau utilizării echipamentului de prelucrare a datelor.

 

Această publicație conține brevete încorporate, brevete de utilitate, brevete de design și nume de marcă și chiar dacă nu sunt marcate ca atare, se aplică dispozițiile corespunzătoare de protecție. Nu se poate garanta exactitatea culorii imaginilor.

 

II. Informatii clienti

 

1. Identitatea vanzatorului

 

VKF Renzel GmbH

Im Geer 15

46419 Isselburg

Germany

Phone: +49-2874-910180

e-mail: sales@vkf-renzel.com

 

2. Informatii cu privire la incheierea contractului

 

Etapele tehnice privind încheierea contractului, închiderea contractului însuși și opțiunea de a face modificări rezultă din clauza "Încheierea contractului" din termenii noștri de afaceri generali (partea I).

 

3. Limba contractului, salvarea textului contractului

 

3.1. Limba contractului este engleza

 

3.2. Formularea completă a contractului nu va fi salvată de noi. Înainte de a plasa comanda în sistemul nostru de magazin online, puteți imprima datele contractului utilizând opțiunea de imprimare a browserului dvs. sau salvați-le electronic. După primirea comenzii dvs. de achiziție, vă vom trimite încă o dată prin e-mail datele de comandă, informațiile legale privind contractele de vânzare la distanță și condițiile generale de afaceri.

 

3.3. Când cereți informatii despre produse sau servicii în afara magazinului nostru online, veți primi toate datele contractului împreună cu o ofertă formală și general obligatorie prin e-mail, pe care o puteți imprima sau salva în format electronic.

 

4. Caracteristici esentiale ale bunurilor si serviciilor

 

Caracteristicile esentiale ale bunurilor si serviciilor sunt enumerate în descrierea produsului și în alte informații de pe site-ul nostru.

 

5. Preturi si modalitati/termeni de plata

 

5.1. Prețurile din cotațiile noastre, precum și costurile de livrare sunt prețurile nete.

 

5.2. Taxele de expediere și de manipulare nu sunt incluse în prețul de achiziție. Puteți să revedeți aceste costuri pe pagina noastră de pornire făcând clic pe butonul "Informații - Plăți și transport" și sunt valabile numai pentru bunurile achiziționate online. Acestea sunt specificate separat în timpul procesului de comandă și trebuie plătite de dvs. Pentru orice comenzi de achiziție care nu sunt plasate prin sistemul nostru de cumpărături online, costurile de transport și manipulare sunt calculate pe baza muncii necesitate.

 

5.3. Metodele de plată disponibile sunt afișate pe pagina noastră de start făcând click pe butonul corespunzător sau pe site-ul de descriere a produsului respectiv.

 

5.4. Cu excepția cazului în care se specifică altfel, plata devine scadenta imediat după încheierea contractului.

 

6. Termeni de livrare

 

6.1. Termenii de livrare, timpul de livrare, precum și limitele posibile de livrare sunt afișate pe pagina noastră de pornire făcând click pe butonul corespunzător sau pe site-ul cu descrierea produsului relevant.

 

6.2. În măsura în care sunteți consumator, este lege scrisa conform căreia răspunderea pentru orice pierdere sau deteriorare în tranzit vă revine la primirea bunurilor, indiferent dacă bunurile sunt asigurate. În calitate de contractor, transportul și livrarea sunt pe propriul dvs. risc.

 

7. Raspunderea legala pentru defecte ale bunurilor

 

7.1. Răspunderea pentru defectarea mărfurilor respectă regulile noastre "garanții" așa cum se arată în "Termenii generali de afaceri" (partea I).

 

7.2. In calitate de consumator, vă rugăm să verificați dacă livrarea este completă, dacă exista defecte evidente și vătămări în timpul transportului și să ne informați cât mai curând posibil precum si compania de transport. Neindeplinirea acestui lucru nu vă afectează drepturile legale.

 

Editia: 01.08.2017

Close menu
Inapoi sus