Inchide
Filter & Sort
Filter & Sort
122 Articol

Digital Signage


Termenul „digital signage” se referă la utilizarea mijloacelor digitale în spațiile publice. Implementarea tehnică se face de obicei prin intermediul ecranelor mari și al proiectoarelor. Digital Signage este utilizat în principal în locuri foarte frecventate și în noduri de trafic, cum ar fi piețele publice, gările sau aeroporturile.

În plus, semnalizarea digitală poate fi utilizată și în magazine ca informații suplimentare sau în scopuri publicitare. Un exemplu în acest sens este monitorul din librăria unei gări, care afișează alternativ informații despre orarul curent, articole de știri și reclame pentru bestseller-uri.

Un avantaj major al semnalizării digitale este flexibilitatea sa: conținutul afișat poate fi schimbat sau adaptat în orice moment. Pot fi afișate reclame diferite sau chiar reclame complete la momente diferite, adaptate grupului țintă vizat. De exemplu: La un aeroport, reclamele pentru turiști sunt afișate mai întâi pe un monitor cu oferte care răspund nevoilor călătorilor de afaceri. Dacă este necesar, același monitor poate fi utilizat și ca indicator sau pentru afișarea întârzierilor.
21-20-01_de_1740x600

Digitalizați-vă mesajul publicitar


și atrageți atenția clienților către conținutul dvs.!

Ce este Digital Signage?

Semnalizarea digitală ( Digital Signage) este adesea folosită ca sinonim pentru utilizarea multimedia la POS (Punctul de vânzare). Cu toate acestea, termenul generic include, de asemenea, domenii precum semnele de circulație electronice, semnele de ușă și proiecțiile la scară largă. Semnalizarea digitală se concentrează pe crearea de rețele pentru a afișa informații sau publicitate în mod descentralizat, de exemplu, pe ecrane, sub control central.

În acest context, termenii promovare electronică a vânzărilor și publicitate digitală sunt adesea utilizați.

Promovarea electronică a vânzărilor include toate măsurile luate în zona de vânzări cu ajutorul dispozitivelor multimedia pentru creșterea vânzărilor (ecrane, calculatoare, sisteme audio). Aici, limitele utilizării instrumentelor electrice de promovare a vânzărilor, cum ar fi publicitatea luminată, reflectoarele și tehnologia LED, se îmbină. O combinație populară este combinația de afișaje digitale cu standuri pentru broșuri.

Publicitatea digitală include nu numai tipurile de activități POS menționate aici, ci și toate tipurile de publicitate multimedia.

Avantajele Digital Signage

  • Oferă informații suplimentare extinse sub formă de video sau imagini
  • Interacțiunea cu clienții și părțile interesate sub formă de panouri tactile
  • Schimb rapid de informații
  • Distribuirea cuprinzătoare și simultană a informațiilor
  • Divertisment
Cu ajutorul afișajelor de semnalizare digitală, puteți oferi clienților dumneavoastră informații suplimentare extinse. Difuzați prezentarea companiei dvs. în zona de recepție sau videoclipul produsului dvs. la târg. Pentru că, după cum știm cu toții, imaginile spun mai mult decât o mie de cuvinte.

Cu ajutorul ecranelor tactile, interacționați cu clienții și potențialii clienți. Operatorul apelează la informațiile care îl interesează. De exemplu, aplicarea de instrumente sau recuperarea unui catalog digital de produse. Informațiile se modifică în câteva secunde și sunt controlate la nivel general, simultan și centralizat. Acest lucru necesită, de obicei, doar apăsarea unui buton.

Ecranele de semnalizare digitală sunt deosebit de populare în zonele de așteptare. În cabinete, pacienții își pot trece în mod util timpul de așteptare. În marile magazine, acestea informează trecătorii cu privire la evenimentele viitoare și îi distrează cu videoclipuri.

Intrarea dvs. în lumea digitală

Vă sprijinim cu pricepere în selectarea conceptului vizual potrivit pentru intrarea dumneavoastră în domeniul semnalizării digitale. Produsele noastre multimedia variază de la rame foto POS digitale pentru raftul de vânzări până la terminale informative interactive, controlate prin ecran tactil. În plus față de posibilitățile versatile de aplicare, acordăm o atenție deosebită designului individual.

Publicitate Digital Signage - Instrumentele dvs. de comunicare contemporane

Căutați concepte de digitalizare care să sprijine comunicarea cu angajații și clienții dumneavoastră într-un mod ideal și, mai presus de toate, inovator și orientat spre viitor? Vă concentrați pe ecrane digitale de informare care încurajează dialogul și interacțiunea și care atrag rapid atenția vizitatorilor? Cu o gamă largă de produse media de semnalizare digitală, aveți la dispoziție tehnologii de înaltă calitate cu ajutorul cărora puteți ajunge mai repede și mai eficient la grupul dvs. țintă.
 
Soluțiile de semnalizare digitală din magazinul nostru online vă ajută să vă atingeți cele mai importante obiective de afaceri. De asemenea, vă ajută să vă comercializați într-un mod eficient, inovator și atrăgător. Răspândiți-vă mesajele digital cu ajutorul ecranelor tactile, al playerelor multimedia, al afișajelor media stand sau chiar al tabletelor POS. Arătați că sunteți la curent cu vremurile și cu tehnologia actuală. O evoluție pe care nu trebuie să o ratați și care este deosebit de apreciată de grupul dumneavoastră țintă.
flashmovie-pro-infowall-ng-ii-18823-2

Cu Digital Signage transmiteți mesajul perfect

În prezent, sistemele de semnalizare digitală sunt utilizate pentru comunicarea digitală și pentru o atenție sporită. De exemplu, în centrele comerciale, la târguri și evenimente, dar și în hoteluri, centre de formare și magazine de vânzare cu amănuntul oriunde în Europa. Vă ajutăm să transportați mesajele cu display-uri publicitare moderne, software digital signage sau cu display-uri digitale pentru interior și exterior.

Atrageți atenția cu un afișaj media stand. Într-o mare varietate de forme, modele și cu numeroase funcții, aceste produse digitale atrag rapid atenția la punctul de vânzare. POS.movie Infopoint Eco 14 „ este un terminal de informații flexibil pentru POS / POI. Cu ajutorul PC-ului multi-touch de 13,3 inch cu sistem de operare Android și procesor puternic, aveți la dispoziție nenumărate posibilități de aplicare în semnalizarea digitală.

Playerele media cu sau fără senzor de mișcare sunt, de asemenea, foarte populare în companii, la târguri și evenimente.

Să luăm, de exemplu, FLASH.movie PRO, care combină toate cerințele unui media player contemporan. Acesta poate fi utilizat în format portret sau peisaj. Playerul are opțiuni practice de setare, cum ar fi listele de redare, funcția convenabilă de control al timpului și importul automat de fișiere noi prin USB și WLAN.
 

Întotdeauna pe pulsul timpului cu Digital Signage

Și tu te poți baza pe comunicarea modernă cu ajutorul soluțiilor de semnalizare digitală pentru tine și compania ta. Utilizând ecrane și tablete de ultimă generație, puteți transmite informații clienților dvs. într-o manieră atrăgătoare și direcționată.

Cu degetul pe pulsul timpului, vă puteți asigura că clienții sunt entuziasmați de produsele și serviciile dvs. cu ajutorul tehnologiei moderne și inovatoare de semnalizare digitală. Profitați de această oportunitate și transformați-vă mesajele în adevărate experiențe care vor inspira angajații, partenerii și clienții deopotrivă.

Soluții individuale de semnalizare digitală

În calitate de expert în promovarea vânzărilor, vă oferim soluții individuale, personalizate, în plus față de o selecție extinsă de display-uri. Cu propriile noastre capacități de producție în domeniul construcției de display-uri de prezentare, aproape toate ideile pot fi puse în aplicare:
  • Fabricarea de suporturi pentru monitoare în forme individuale
  • Imprimare pe unități și rame

Vă oferim un serviciu complet în domeniul programării și al serviciilor de agenție:
  • Proiectarea, formatarea și optimizarea imaginilor și a materialelor video
  • Înregistrarea pe carduri de memorie și echiparea dispozitivelor
  • Programarea de aplicații și aplicații pentru dispozitivele media interactive
Contactați-ne! Vom fi bucuroși să vă ajutăm.

We are happy to advise you:

Close menu
Inapoi sus