Autocolant pentru pardoseala - mijlocul ideal pentru o informare eficienta, practica, rezistenta in timp.

Alegeti dintre numeroasele modele si forme, pe care le puteti personaliza la alegere.

 
Inchide
Filter & Sort
Filter & Sort
8 Articol

Dezlipiti folia, lipiti si gata

La locul de utilizare, pur și simplu indepartati autocolantele de pe o folie și așezați-le eficient pe podea. Și puteți să vă promovați produsele și ofertele sau să le informați despre instrucțiunile de siguranță și orele de deschidere.

Dar din ce sunt făcute autocolantele practice? Autocolantele de podea de înaltă calitate sunt de obicei realizate din folii. În funcție de domeniul de aplicare, tipul de film variază. Există cele care sunt potrivite în special pentru utilizare în exterior sau pentru interior. În funcție de motiv, aceste filme sunt proiectate prin imprimare digitală sau alte procese de imprimare.

Cei care nu au mai folosit niciodată autocolante de podea vor fi uimiți de simplitatea lor. Autocolantele sunt echipate cu un film de protecție. Înainte de a-l atașa la pardoseala respectivă, folia de protecție este mai întâi dezlipită. După aceea, autocolantul publicitar poate fi lipit cu usurinta. După aplicare, autocolantul poate fi îndepărtat fără a lăsa reziduuri.
 

Avantajele autocolantelor 



Reclamele pe podea sunt foarte populare printre mulți proprietari de afaceri din mai multe motive. În primul rând, acest tip de publicitate este extrem de rentabil. Chiar și cu un buget mic, autocolantele individuale pot fi tipărite în funcție de propriile dorințe.

Datorită costurilor reduse, sunt posibile, de asemenea, modificări dese ale publicității pe sol fără probleme.

De asemenea, flexibilitatea ridicată a autocolantelor face posibilă adaptarea la produse și oferte noi într-un timp scurt. Versatilitatea acestei tehnici publicitare se reflectă și în opțiunile de design. Autocolantele de podea pot fi imprimate în diferite forme și culori. Imaginea corporativă a unui brand sau a unei companii poate fi transferată fără probleme la designul autocolantului, creând o prezență publicitară uniformă care se extinde la publicitatea pe podea.
Bodenaufkleber mit Aufschrift „STOP“ inklusive Schutzfolie

Amplasarea unei reclame pe podea trebuie să fie cât mai aproape de produs, deoarece autocolantul corespunzător poate fi plasat direct în fața produsului. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la fixările adecvate sau la acoperirea potrivită pentru publicitatea dvs.

În schimb, autocolantele publicitare pot fi poziționate după cum se dorește, fără a fi nevoie să fie montate pe perete sau agățate de tavan. Cu toate acestea, autocolantele publicitare pe podea obțin un efect la fel de eficient. Autocolantul plasat pe podea devine un adevărat punct de atracție și atrage în mod tintit atenția clienților dumneavoastră.

Spatiul publicitar perfect

Podeaua este una dintre cele mai mari suprafețe din orice magazin, piață sau instituție publică. Cu toate acestea, este adesea nefolosită, deși publicitatea bine plasată pe podea poate fi foarte eficientă.

Atunci când vă plimbați prin magazin, rafturile sau tejghelele sunt de obicei în prim-plan. Dar nu trebuie să uităm că și podeaua primește multă atenție. La urma urmei, fiecare client se uită în jos pentru a vedea încotro se îndreaptă. Probabil că fiecare client vă poate spune ce pardoseală folosiți în magazinul dumneavoastră.

De ce să nu profitați de această ocazie pentru a folosi aceste imagini zilnice ale podelei pentru promovarea vânzărilor dumneavoastră? Publicitatea pe podea intra exact aici in scena. Utilizeaza suprafata libera si nefolosita a podelei si o transforma intr-o suprafata bine folosita.  Această tehnică publicitară atrage prin manevrarea ușoară și, în același timp, prin flexibilitatea sa ridicată.

Gama larga de utilizare a autocolantelor de podea

Utilizarea autocolantelor de podea nu se limitează la scopuri publicitare. Ele sunt la fel de versatile atât în ceea ce privește aplicarea, cât și în ceea ce privește designul lor. Desigur, autocolantele de podea sunt adesea folosite pentru a promova oferte, dar pot fi utilizate și în alte moduri.

Atunci când este vorba de a comunica anumite atentionari în magazin, este important să ajungă la cât mai mulți trecători. Unde vă puteți adresa mai multor persoane decât cu un autocolant în fața intrării sau în zona de intrare? Autocolantul pe trotuar sau în magazin atrage atenția trecătorilor. În acest fel, puteți informa în mod eficient despre facilitățile de igienă, distanța minimă sau noile ore de deschidere și vă puteți asigura că toată lumea știe despre asta.

În afară de posibilitățile de informare și publicitate, autocolantele de podea au și o funcție de indicare. Acest lucru înseamnă că pot fi folosite și pentru a ghida clienții prin magazinul dvs., influențând durata vizitei lor și cantitatea de produse pe care o consumă. După cum puteți vedea, autocolantele au efecte diverse care au un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri și a afacerii dumneavoastră.

Autocolante pentru promovarea vanzarilor

Gama noastră online oferă o varietate de autocolante pentru interior și exterior. După cum am menționat deja, există multe posibilități de proiectare și amplasare a publicității pe podea. Această varietate se reflectă în diferitele caracteristici ale produselor noastre.

Descoperiți diferite forme de publicitate pe podea în magazinul nostru online. În calitate de experți în promovarea vânzărilor, suntem întotdeauna disponibili pentru a vă consilia. Datorită propriilor noastre capacitati de producție și imprimare, putem oferi și produse personalizate.

Close menu
Inapoi sus